NeverNight - Play by Forum inspired Neverwinter Nights
NeverNight
Baza wszystkich opisów naszego forum, które pomogą młodemu awanturnikowi odnaleźć się w tym nie trudnym do zrozumienia świecie pełnym groźnych i silnych wojowników oraz niesamowitych skarbów, które czekają na odkrycie!
Na tej karcie naszej księgi znajduje się spis wszystkich postaci, które zdecydowały się rozpocząć przygodę w NeverNight i są gotowe podjąć się wszelkich niebezpieczeństw, ryzyka oraz przygód, które na nich czekają.
Spis wszystkich umiejętności, wymagań na nie oraz wskazówek dotyczące ich używania. Jest to kluczowe miejsce rozwoju naszej postaci albowiem bez żadnych umiejetności nasz bohater staje się marnym pionkiem, który może jedynie pomarzyć o sławie i bogactwie.
Księga ta liczy sobie podobno kilka tysięcy lat. To w niej zawarte są wszystkie niepewności, niejasności, pytania, problemy, koncepcje dotyczące przyszłości w rozgrywce naszego forum. Każdy tutaj może pozostawić po sobie wpis, który może zmienić bieg NeverNight.
Nasz świat gry nie moze opierać się tylko i wyłacznie na głównych postaciach naszych graczy. Mimo, że dozwolone jest posiadanie drugiego konta nasza społeczność musi również operować domyślnymi postaciami, które nie mogą być wykorzystywane przez graczy do ulepszenia swojej głównej postaci.
Aby nasza postać mogła płynnie władać magią musi najpierw zapoznać się i wybrać odpowiednią dla siebie szkołę magii, która pomoże w wyborze odpowiednich zaklęć, które mogą nie raz zmienić bieg bitwy.
Co pewien czas do naszych uszu dociera dźwięk trąbki na której gra słynny po wszystkie kraje posłaniec. Niesie on zwykle ze sobą wiadomości o wydarzeniach, które mogą sprawdzić ilu prawdziwych wojowników i wojowniczek znajduje się w każdej gildii.
Każda postać, której życie zakończyło się po przez nieszczęsny wypadek albo za pomocą innego gracza trafia tutaj na cmentarzysko i zostaje na zawszę usunięta z gry, zostaje jedynie po niej imie oraz czyny.
Spis wszystkich zaklęć, które występują w świecie NeverNight. Bez nich nawet najgorszy czarodziej sobie nie poradzi wykluczając oczywiście profesje, które potrafią zranić swojego przeciwnika za pomocą samej siły fizycznej.
Bez tego ani rusz. To w tym miejscu nasza fikcyjna postać staję się prawdziwym bohaterem, który jest gotów zmienić losy świata za pomocą swojego rozumu i siły, którą będzie kształcił przez cały okres życia. Bez wpisania się w karty NeverNight nie można w ogóle myśleć o przyszłej rozgrywce.
Tak zwany wolny rynek naszych słów. To tutaj wszyscy nasi gracze zbierają się po ciężkich misjach, przygodach i rozterkach wewnętrznych dyskutując na każdy dowolny temat jaki wpadnie im do głowy.
Ogromna, stara biblioteka chowająca w swych półkach dzieje każdej gildii oraz kraju wchodzącego w skład NeverNight. Każdy śmiałek, który jest ciekaw historii swojego rodu albo przynajmniej "podłoża" powinien poświęcić kilka minutek na zajrzenie tutaj.