Offline
Offline
Offline
Przykład napisał:
(...) Magia Śmierci jest jedną z trudniejszych szkół do nauczenia więc wymaga od organizmu dużo wysiłku. Jestem okropnie zmęczony całym treningiem, który trwał blisko pół dnia bez żadnej przerwy. Jednak to wszystko okaże się przydatne w przyszłości i muszę szybko udać od najbliższej karczmy w celu uzupełnienia ekwipunku. Rozejrzałem się po pomieszczeniu z lekkim zadowoleniem wiedząc, że to czego się dziś nauczyłem na pewno uratuje mi w przyszłości życie, po czym otworzyłem duże dębowe drzwi i opuściłem pokój treningowy.
[-> Karczma "Złoty Pegaz"]
Jak widzimy końcowym elementem jest deklaracja docelowa naszej podróży. Ponadto jeżeli nasza postać podróżuje z jednego kraju do drugiego a dokładniej z pewnego miejsca w mieście do drugiego musi przejść przez wszystkie etapy aż do docelowej lokacji. Mówiąc prościej jeżeli nasz bohater musi dojść z KRAJ1 -> MIASTO1 -> ULICA1 do KRAJ2 -> MIASTO2 -> ULICA2 należy pokonać wszystkie inne lokacje, które prowadzą do docelowego elementu. Taką lokacją przejściową może np. Brama Główna.
Sprawa inaczej wygląda jeżeli w grę wchodzą runy teleportacji, specjalne stworzenia oraz zaklęcia. Są one wstanie przenieść naszą postać od razu do docelowego elementu. W tym przypadku przechodzenie przez przejściowe elementy podróży jest zbędne.
Offline
Offline